Iskolánk 2009 óta Tehetségpontként működik a Közép- Magyarországi régióban. A „TEGYEK” Tehetséges Gyerekek Köre, a TEGYEK, hogy több legyek szlogent a gyerekek szavazatai alapján vettük fel, melyhez logónkat is ők készítették el. Munkánkat az Országos Tehetségsegítő Tanács is elismerte, kiváló minősítésű akkreditált tehetségpont lettünk.
2019. március 23-án ismét megkaptuk a Nemzeti Tehetségsegítő Tanács által Akkreditált Kiváló Tehetségpont címet!
Iskolánk a 2009/2010-es tanévtől a Pedagógiai Programjába beillesztett tehetségfejlesztő programmal dolgozik. Elsődleges cél a gyermekek képességének feltárása és intenzív fejlesztése. A tehetséggondozás feladatainak megvalósítása iskolánkban differenciálással és egyéni tehetséggondozással történik. Pedagógusaink nevelő-oktató munkájus során arra törekszenek, hogy a differenciálás módszerével tejes mértékben kibontakoztassák a tanulókban rejlő képességeket, fejlesszék kreativitásukat, szociális kompetenciájukat, ugyanakkor nagy hangsúlyt fektetnek a gyenge oldaluk erősítésére is.
A programban az Erzsébet telepi egységben aktívan résztvevő pedagógusok száma 3 fő, akik a tudatos, szervezett szakmai munka érdekében munkálkodnak. Elsajátították a tehetségazonosítás, tehetség-tanácsadás, valamint a tehetséggondozási terv elkészítésének módszertanát.
Hámori-Bakos Orsolya – Színvarázs: Térbeli-vizuáls, természeti tehetséggondozás. Finommotoros koordináció fejlesztése, szem-kéz koordinációjának fejlesztése, a vizuális nyelv folyamatos megújítása, gyakorlása, anyagok, technikák, vizuális problémák megismerése.
Seresné Mészáros Katalin – Sarkig tárt világ: Logikai-matematikai gondolkodás fejlesztése rejtvényeken, fejtörőkön keresztül. Társas kapcsolatok, szociális kompetenciák fejlesztése. Reális „Én kép” formálása játékosan.
Szótér Tímea – Táblajáték: Logikai gondolkodás fejlesztése a társasjátékokon, táblajátékokon keresztül. Közösségre való nevelés, szociális kompetenciák fejlesztése.