A Csokonai egységben lezajlott a digitális témahét,ami leginkább arról szól, hogy az iskola, a tanárok a hagyományos iskolai keretek között vagy azokat kicsit kitágítva kínáljanak izgalmas programot a tanulóik számára, amelyekben kiemelt szerepet kap az okoseszközök használata, az, hogy digitális környezetben, ott együttműködve digitális tartalmakat dolgozzanak fel és hozzanak létre – ahogy ezt ma már a munkánk során és a mindennapjainkban is tesszük. it gyűjtőnéven leginkább digitális pedagógiának nevezünk. A tanulói tevékenység túlsúlya az ismeretközlő, bemutató tevékenységekhez képest, a kreatív feladatmegoldás, az együttműködő munkaformák alkalmazása, a formatív értékelés meghatározó elemként való jelenléte, a produktum létrehozása, a nyilvánosság beemelése a programba.
Összefoglalva tehát a Digitális Témahét célját tekintve a tanárok számára a digitális pedagógiáról, a diákoknak a digitális kompetenciafejlesztésről, az intézmény számára az oktatás digitalizációjáról szól.

Eseménynaptár

Csengetési rend