Országos kompetenciamérés (2017-18-as tanév) elemzése 2019.május 7.
(forrás: Okmfit program, OKM 2018. országos jelentés)
Mindkét terület vizsgálata iskolánkban
Említésre méltó, hogy minden mérési és viszonyítási területen, minden mérési korosztályban szignifikánsan alacsonyabb az országos átlag, mint az iskolai teljesítmény.
A matematika kompetenciaterület részletes vizsgálata iskolánkban
6. évfolyam | 8. évfolyam | |
Weöres S. | 1544 (+64) | 1705 (+119) |
országos átlag | 1499 | 1614 |
tankerületi átlag | 1486 | 1586 |
országos-városi isk. átlaga | 1480 | 1586 |
A szövegértési kompetenciaterület részletes vizsgálata
6. évfolyam | 8. évfolyam | |
Weöres S. | 1544 (+70) | 1669 (+95) |
országos átlag | 1492 | 1602 |
tankerületi átlag | 1465 | 1570 |
országos-városi isk. átlaga | 1474 | 1574 |
(*A zárójelben a WS sorában az városi iskolák országos átlagával való összevetés jelenik meg.)
Az alapszintet el nem érők arányának elemzése
Minden mérési területen kevesebb iskolánkban az alapszintet nem teljesítők aránya, mint a városi iskolák országos átlaga. A minimumszintet teljesítől arányánál is megjelenik ez az eltérés (13,6-2,4). A 8. évfolyamnál szignifikáns a különbség, gyakorlatilag 27-10,4%-kal kevesebb iskolánkban az alapszintet nem teljesítők aránya a 6. és 8. évfolyamon is, mint országosan. Ez igen jelentős különbség.